R DÜNYASININ SİZİNLE BULUŞTUĞU YER
R DÜNYASININ SİZİNLE BULUŞTUĞU YER
Hızlı, çevik ve şık R7, spor performansı günlük eğlenceyle buluşturuyor. Yeni nesil Icon Blue renk ve grafiklerine sahip ultra ince aerodinamik gövdeye sahip R7, efsanevi R Serisi ailesinin en yeni üyelerinden. R7, yüksek torklu 689 cc motoru ve kompakt şasisi ile Supersport sürüş deneyimine yeni bir boyut kazandırıyor.
A&S debriyajlı canlı 689 cc CP2 motor, pistte ve yolda heyecan verici ve keyifli bir sürüş deneyimi için yüksek torklu hızlanma sağlar. Yeni nesil Icon Blue renk ve grafiklerle kaplı çok dar aerodinamik gövdede, güçlü bir LED orta far ve agresif çift gözlü ön far bulunur. Keskin arka kuyruk ve derin tasarımlı depo, saf R Serisi genleriyle şekillendirilirken R7'nin yüksek teknik özellikli frenleri ve süspansiyonu, viraj alma ve frenlemede optimum sürüş hakimiyeti sağlar.
R7'nin ön tasarımı R seri modelleri içinde en kompakt olanıdır ve bu sayede yüksek aerodinamik verim sağlar. Buna ek olarak gidon, sürücü ayak basamakları ve sele pozisyonu hem konforlu hem de sportif bir sürüş pozisyonu sağlar. Bu üstün yeni nesil Supersport, ister pistte ister yolda olsun, sizin gibi heyecan arayan sürücüler için R Dünyasını gerçeğe dönüştürür.
R7'nin 8750 dev/dak'da 73,4 PS sunan 689 cc CP2 motoru heyecan verici hızlanma ve anında gaz tepkisi sağlar. 270 derecelik krank mili, devir yükseldikçe canlı ve heyecan verici bir his sağlayan asimetrik bir ateşleme aralığı sunar ve doğrusal tork çıkışı, virajlardan daha hızlı çıkmak için gücü verimli bir şekilde kullanmanıza olanak tanır.
Optimum performansa ulaşmak için önemli bir faktör, mümkün olan en küçük ön yüzeye sahip olmaktır. Bunu bilen Yamaha tasarımcıları, CP2 motorun kompakt boyutları sayesinde, diğer tüm R-Serisi modellerinden daha ince olan atletik bir gövde geliştirdiler. R7'nin sportif ve daha yakın sürüş pozisyonu, sorunsuz ve verimli bir sürüş sunar.
Bu çarpıcı yeni Supersport'un efsanevi R-Serisi ailesinin bir parçası olduğunu bilmeniz için Yamaha logosunu görmeniz gerekmez. Alüminyum alt panellerin bulunduğu hafif tam krenaj, saf R-Serisi genleriyle şekillendirilmiştir ve M şeklindeki hava kanalı ve güçlü orta LED far ile agresif bir çift gözlü ön yüze sahiptir.
R7, daha sorunsuz vites geçişi sağlayan ve ani frenleme sırasında motorun aşırı devrini ve arka tekerleğin zıplamasını önleyerek virajlara yaklaşırken daha öngörülebilir ve kontrol edilebilir bir yol tutuşu sağlayan Destekli ve Kaydırmalı (A&S) debriyaja sahip ilk CP2 motorlu Yamaha'dır. Bu A&S debriyaj, debriyaj manetinde çok daha hafif bir his verir.
Motor tipi
4-zamanlı, 2-silindir, Sıvı-soğutmalı, DOHC
Motor hacmi
689 cc
Çap x Strok
80,0 x 68,6 mm
Sıkıştırma oranı
11,5 : 1
Maksimum güç
9.000 dev/dak'da 54,0 kW (73,4 PS)
Maksimum tork
6.500 dev/dak'da 68,0 Nm
Yağlama
Islak karter
Debriyaj tipi
Islak, Çoklu disk
Ateşleme sistemi
TCI
Çalıştırma
Elektrik
Şanzıman
senkromeç, 6 vites
Son aktarım
Zincirli
Yakıt tüketimi
4,3 L/100 km
CO2 emission
100 g/km
Yakıt sistemi
Yakıt enjeksiyon