R DÜNYASI SİZİ ÇAĞIRIYOR
R DÜNYASI SİZİ ÇAĞIRIYOR
R Dünyası sizi çağırıyor. R25'ün neler yapabildiğini gördüğünüzde aradığınız motosikletin bu olduğunu anlayacaksınız. Yüksek devirli 250 cc motoru, olağanüstü hızlanma sağlar. Ayrıca sınıfının lideri kalitesi, yeni nesil Icon Blue renk düzeni ve agresif tarzıyla R25, Yamaha'nın en iyi hafif Supersport motosikleti olma konumunu doğrular.
R25'ün ince ve atletik gövdesi, Yamaha'nın yarış kazdıran ikonik M1 MotoGP® motosikletinden ilham alan merkezi hava girişiyle donatılmıştır. Radikal güzel görünümü, aerodinamik yarış tarzı karenajı ve agresif ikili LED farlarıyla safkan R-Serisi genlerinin altını çizen bu motosiklet, sokakta veya pistte en çok arzu edilen 250 Supersport modelidir.
Yüksek teknik özelliklere sahip 37 mm KYB Upside Down (USD) ön amortisörler hassas süspansiyon hissi ve tepki verirken alçak yakıt deposuyla alçak gidon, R25'e hassas kontrol ile birlikte olağanüstü konfor ve ergonomik bir sürüş pozisyonu sağlar. Artık R Dünyasına adım atmaya hazırsınız.
R7'nin 8750 dev/dak'da 73,4 PS sunan 689 cc CP2 motoru heyecan verici hızlanma ve anında gaz tepkisi sağlar. 270 derecelik krank mili, devir yükseldikçe canlı ve heyecan verici bir his sağlayan asimetrik bir ateşleme aralığı sunar ve doğrusal tork çıkışı, virajlardan daha hızlı çıkmak için gücü verimli bir şekilde kullanmanıza olanak tanır.
Optimum performansa ulaşmak için önemli bir faktör, mümkün olan en küçük ön yüzeye sahip olmaktır. Bunu bilen Yamaha tasarımcıları, CP2 motorun kompakt boyutları sayesinde, diğer tüm R-Serisi modellerinden daha ince olan atletik bir gövde geliştirdiler. R7'nin sportif ve daha yakın sürüş pozisyonu, sorunsuz ve verimli bir sürüş sunar.
Bu çarpıcı yeni Supersport'un efsanevi R-Serisi ailesinin bir parçası olduğunu bilmeniz için Yamaha logosunu görmeniz gerekmez. Alüminyum alt panellerin bulunduğu hafif tam krenaj, saf R-Serisi genleriyle şekillendirilmiştir ve M şeklindeki hava kanalı ve güçlü orta LED far ile agresif bir çift gözlü ön yüze sahiptir.
R7, daha sorunsuz vites geçişi sağlayan ve ani frenleme sırasında motorun aşırı devrini ve arka tekerleğin zıplamasını önleyerek virajlara yaklaşırken daha öngörülebilir ve kontrol edilebilir bir yol tutuşu sağlayan Destekli ve Kaydırmalı (A&S) debriyaja sahip ilk CP2 motorlu Yamaha'dır. Bu A&S debriyaj, debriyaj manetinde çok daha hafif bir his verir.
Motor tipi
4-zamanlı, 2-silindir, Sıvı-soğutmalı, DOHC, 4-subap
Motor hacmi
250cc
Çap x Strok
60,0 × 44,1 mm
Sıkıştırma oranı
11,6 : 1
Maksimum güç
26,4 kW (35,9 PS) @ 12.000 rpm
Maksimum tork
22,6 Nm (2,3 kg-m) @ 12.000 dev/dk.
Yağlama
Islak karter
Debriyaj tipi
Islak, Çoklu disk
Ateşleme sistemi
TCI
Çalıştırma
Elektrik
Şanzıman
senkromeç, 6 vites
Son aktarım
Zincirli
Yakıt tüketimi
3,8l/100km
CO2 emission
89 g/km
Yakıt sistemi
Yakıt Enjeksiyon