DOĞUŞTAN İKONİK
DOĞUŞTAN İKONİK
XSR900 GP, altın çağın anılarını canlandıran tasarımı ve en yeni teknolojiler ile yarış mirası stilinin bir araya getirildiği özellikleriyle duyuları harekete geçirerek eşi benzeri görülmemiş bir sürüş deneyimi sunuyor.
XSR900 GP, 80'li ve 90'lı yılların ikonik Yamaha yarışçılarına zafer kazandıran YZR500'ü anımsatan görünümüyle Yamaha'nın yarış geçmişini daha önce görülmemiş bir kutlamaya dönüştürüyor. YZR Grand Prix yarış motosikletlerinden ilham alan ön karenajı ve tümsekli selesiyse Grand Prix yarışlarının altın çağını yansıtan model, Yamaha'nın geçmişindeki en ikonik yarış motosikletlerinden bazılarına gerçek bir övgü niteliğinde.
Geleneksel tarza sahip bu gövdenin altında sunulan en son Yamaha teknolojisiyle, gaza her bastığınızda sizi heyecanlandıran ve gerçek anlamda yetenekli bir motosiklete dönüşüyor. En yeni fren ve süspansiyon bileşenleri sürüş deneyimin iyileştirirken entegre sürüş modları ve kapsamlı elektronik donanım paketi çıtayı daha da yükseltiyor.
XSR900'ün 1980'lerin Grand Prix yarışlarının "Altın Çağı"nı anımsatan üst gövdesi, ayrı eklem korumalarıyla YZR500'ün titreşimlerini sağlarken aerodinamik etkisiyle en yüksek hızı ve ivmelenmeyi sunar. Yolcu selesinin renk uyumlu sele kılıfı, 1980'lerin kutulu arka kısmıyla yarış tarzı görünümü tamamlar.
Retro tarzdaki kokpitte, beş inç boyutunda, tam renkli yeni bir TFT ekran yer alır. Geçmiş yılların yarış motosikletlerinden esinlenen analog tarzda bir devir göstergesi de dahil çeşitli sürüş deneyimlerine uyacak dört ekran temasından birini tercih edebilirsiniz. XSR900 GP'de standart olarak sunulan akıllı telefon bağlantısı, akıllı telefonları motosikletlere bağlayan MyRide uygulaması sayesinde sürüş sırasında bağlantıda kalmanızı sağlayarak gelişmiş bir sürüş deneyimi sunar.
Geleneksel tarzı modern teknolojiyle bir araya getirme yaklaşımının benimsendiği XSR900 GP, gelişmiş yol tutuşu sağlayan tamamen ayarlanabilir KYB Upside Down (USD) amortisörler ve bağlantılı tip arka süspansiyon gibi en son süspansiyon teknolojileriyle sportif sürüş tarzına uyum sağlar.
XSR900 GP, üst çatalın üzerine sabitlenmiş yükseltici elcik klipsleriyle yarıştan ilham alan görünümüne uygun sportif bir sürüş tarzına sahiptir. Bu özellik yarış tarzı bir motosikletten beklenen daha hassas hissi sunmak için ön taraftaki yükü artırarak sürücünün ağırlığını motosikletin ön tarafına vermesini sağlar. Ayrıca arazide konforlu bir sürüşe olanak tanır.
Motor tipi
4-zamanlı, 2-silindir, Sıvı-soğutmalı, DOHC
Motor hacmi
689 cc
Çap x Strok
80,0 x 68,6 mm
Sıkıştırma oranı
11,5 : 1
Maksimum güç
9.000 dev/dak'da 54,0 kW (73,4 PS)
Maksimum tork
6.500 dev/dak'da 68,0 Nm
Yağlama
Islak karter
Debriyaj tipi
Islak, Çoklu disk
Ateşleme sistemi
TCI
Çalıştırma
Elektrik
Şanzıman
senkromeç, 6 vites
Son aktarım
Zincirli
Yakıt tüketimi
4,3 L/100 km
CO2 emission
100 g/km
Yakıt sistemi
Yakıt enjeksiyon