EFSANE YENİDEN DOĞDU
EFSANE YENİDEN DOĞDU
XSR900, ister hayallere dalmanızı sağlayan virajlı yollarda isterse engin düzlüklerde seyahat ediyor olun tüm yol koşulların üstesinden rahatlıkla gelir ve her iki durumda da kendini yolların efendisi gibi hisseder. Tüm sürücülere her koşulda üst düzey sürüş hakimiyeti sağlayan modern bir elektronik donanım paketiyle sunulur. Sportif Hızlı Vites Değiştirme Sistemi ve konforlu Hız Sabitleyici ile bu 3 silindirli kaslı makineyle istediğiniz tarzda sürüşler deneyimleyebilirsiniz.
XSR900'ün zamana meydan okuyan şıklığı ve 80'li yılların yarış motosikleti görünümünün altında, ciddi bir yüksek performans teknolojisi yatıyor. Olağanüstü torka sahip yumuşak EU5 890 cc CP3 motorun yanı sıra Brembo radyal ana silindire sahip Deltabox tarzı hafif bir şasi, hafif Spinforged tekerlekler ve tamamen ayarlanabilir süspansiyon ile birlikte sunuluyor.
XSR900 ile Faster Sons felsefesini hareket halinde görebilirsiniz. Yamaha'nın geçmişindeki en ikonik motosikletlerden ilham alınarak tasarlanan bu yüksek performanslı motosiklet, onlarca yıllık yoğun araştırma ve geliştirmenin sonucudur.
XSR900, baştan sona yüksek kaliteli malzemelerle donatılmıştır. Muhteşem kokpit ayrıntıları, delikleri açılmış amortisör başlığı, dövme alüminyum ayak kumandaları, iki renkli ve çift dikişli koltuğun yanı sıra hızlı çıkarma özellikli bağlantı elemanları ve katlanır yolcu ayaklığı gibi yarışçılardan ilham alan detaylarıyla bu birinci sınıf Sport Heritage motosikletin görünümü ve hissi, kalıcı bir sahip olma gururu yaşamanızı sağlar.
Bu olağanüstü Sport Heritage motosikletteki ergonominin farklı sürüş türlerinde (sportif, şehir içi veya rahat) ihtiyacınız olan tüm esnekliği ve çok yönlülüğü sağladığını göreceksiniz. Geniş ve kontrol edilebilir elciklerle donatılan hafifçe arkaya eğimli sürüş pozisyonu aradığınız saf Roadster hissini verirken rahat ayak pozisyonu ve "üzerine" değil "içine" oturabileceğiniz arkası çıkıntılı sele rahat ve güvenli bir sürüş hissi sağlar.
XSR900 GP, üst çatalın üzerine sabitlenmiş yükseltici elcik klipsleriyle yarıştan ilham alan görünümüne uygun sportif bir sürüş tarzına sahiptir. Bu özellik yarış tarzı bir motosikletten beklenen daha hassas hissi sunmak için ön taraftaki yükü artırarak sürücünün ağırlığını motosikletin ön tarafına vermesini sağlar. Ayrıca arazide konforlu bir sürüşe olanak tanır.
Motor tipi
4-zamanlı, 2-silindir, Sıvı-soğutmalı, DOHC
Motor hacmi
689 cc
Çap x Strok
80,0 x 68,6 mm
Sıkıştırma oranı
11,5 : 1
Maksimum güç
9.000 dev/dak'da 54,0 kW (73,4 PS)
Maksimum tork
6.500 dev/dak'da 68,0 Nm
Yağlama
Islak karter
Debriyaj tipi
Islak, Çoklu disk
Ateşleme sistemi
TCI
Çalıştırma
Elektrik
Şanzıman
senkromeç, 6 vites
Son aktarım
Zincirli
Yakıt tüketimi
4,3 L/100 km
CO2 emission
100 g/km
Yakıt sistemi
Yakıt enjeksiyon