MEYDAN OKUMAK İÇİN YARATILDI
MEYDAN OKUMAK İÇİN YARATILDI
XSR700, kendisini yollarda kanıtlamış gerçek bir efsanedir. Makinenin kalbinde çok yönlü bir karakter yatar. XSR700, canınız nasıl isterse öyle sürebileceğiniz bir motosiklettir. Bu motosiklet, günlük gezintilerden çok virajlı yolculuklara kadar her türlü yolculuğun üstesinden gelebilir.
Hem yeni hem de deneyimli sürücüler için eğlenceli ve erişilebilir bir motosiklet. XSR700 2 parçalı şasi, özel depo yapısı ve sele tasarımı gibi önemli özelliklerini korurken ünlü kolay kişiselleştirilme özelliğinden taviz vermez.
XSR700'ün karakteri, hafif ve çevik bir şasi ile tork açısından zengin, eğlenceli CP2 motorun muhteşem kombinasyonu ile tanımlanır. Bu süper kıvrak motosiklet, virajlı ve zorlu yollardan yoğun şehir içi trafiğine kadar her türlü koşulda kolayca yönlendirilir. Her iki yolculuk tarzında da çok eğleneceksiniz.
XSR700'de geleneksel modellerden ilham alınarak tasarlanan, bölünmüş aydınlatma ve yarı dairesel pozisyon lambasına sahip yuvarlak LED farlar bulunur. LED arka far, klasik hatlarıyla yuvarlak bir forma sahiptir ve olağanüstü görünürlük sağlayan kompakt LED göstergeler oldukça zariftir.
Modern özelliklerle klasik tarzda şekillendirilen Inverted LCD gösterge, daha fazla netlik ve görünürlük sağlamak üzere ileriye doğru konumlandırılmıştır. Çizgileri ve konumu, yeni farlarla tam anlamıyla uyum sağlayacak şekilde tasarlanmıştır ve motosiklete, "kalkık burunlu" daha zarif bir ön görünüm kazandırır.
Simsiyah elciklere ve manetlere uyum sağlamak üzere teknik anlamda geliştirilen düğmeler daha kullanıcı dostu hale getirildi. Sürücünün Inverted LCD ekrana uzaktan erişebilmesini sağlıyorlar. Radyatör de yeni bir yan kapağa sahip ve yeniden konumlandırılan farlar daha net bir görünüm sağlamak üzere yeni entegre desteklerle donatıldı.
Olgunluğu artan XSR700, hem performans hem de güvenlik anlamında birçok iyileştirmeye sahiptir. CP2 motora sahip tüm kardeşleri gibi XSR700 de EU5 uyumlu, karakterli 690 cc motorla donatılmıştır. Sürüş kabiliyeti geliştirilen XSR700, birden çok yeteneğe sahip motor performansıyla her zamanki gibi eğlenceli deneyimler sunmaya devam ediyor.
Motor tipi
4-zamanlı, 2-silindir, Sıvı-soğutmalı, DOHC
Motor hacmi
689 cc
Çap x Strok
80,0 x 68,6 mm
Sıkıştırma oranı
11,5 : 1
Maksimum güç
9.000 dev/dak'da 54,0 kW (73,4 PS)
Maksimum tork
6.500 dev/dak'da 68,0 Nm
Yağlama
Islak karter
Debriyaj tipi
Islak, Çoklu disk
Ateşleme sistemi
TCI
Çalıştırma
Elektrik
Şanzıman
senkromeç, 6 vites
Son aktarım
Zincirli
Yakıt tüketimi
4,3 L/100 km
CO2 emission
100 g/km
Yakıt sistemi
Yakıt enjeksiyon