KARANLIK BİR ÜST SEVİYEDİR
KARANLIK BİR ÜST SEVİYEDİR
Dinamik tarzı, çıplak gövdesi ve heyecan dolu performansıyla Yamaha'nın MT modelleri pek çok sürücüyü Japonya'nın Karanlık Ruhunu keşfetmeye çağırıyor. Seri sürekli olarak gelişiyor. Fark yaratan MT-125, 125 sınıfına daha da fazla performans, tarz ve adrenalin getirmeye hazır.
Karakter sahibi, yüksek torklu motorun yanı sıra kompakt kütle önde gövdeye ve agresif MT tasarımına sahip bu heyecan verici 125 cc modeli, sınıfında benzersizdir. İçinizdeki karanlık sürücüyü keşfetmeye hazır olun. Çünkü bu hafif Hyper Naked dünyanızı değiştirecek.
Saf MT genleriyle üretilen bu sportif ve hafif model, Hyper Naked motosiklet deneyimi için en iyi tercihtir. Gerçek bir Tork Canavarı gibi sürmenin nasıl bir his olduğunu öğrenin ve Karanlık Tarafınızı keşfedin.
MT-125'in 125 cc, 4 valfli, sıvı soğutmalı gelişmiş motoru, Yamaha'nın iki hava giriş kamına sahip özel Değişken Valf Hareketi (VVA) sistemiyle donatılmıştır. R125 temel alınarak geliştirilen bu özel teknoloji, yüksek teknolojili motorun düşük devirlerde büyük miktarda tork ile çok üst düzey performans üretmesini sağlayarak MT-125 modelini sınıfının en güçlülerinden biri haline getirir
Atletik gövde, daha büyük hacimli MT modellerinden güçlü bir şekilde etkilenen dinamik bir görünüm sunar. Karakteristik kütle önde tarzı, kompakt yakıt deposu ve kısa kuyruğu, motosikletin agresif duruşunu vurgular. Dinamik sürüş pozisyonuyla kendinizi sınıfındaki en heyecan verici sürüşe hazır hissedersiniz!
Başka hiçbir hafif araç, MT-125'in sokaktaki duruşuna ve göz korkutucu tarzına sahip değildir. Agresif ön yüzünde, yırtıcı bir görünüm sunan tehditkar çift gözlü pozisyon lambaları bulunur. Ultra kompakt tek LED far, görmenizi ve görülmenizi sağlayacak şekilde parlak bir ışık saçar.
MT-125'in motoru, debriyaj manetinde çok hafif bir hisle kolay vites değiştirme sağlayan destekli ve kaydırmalı (A&S) debriyaj ile donatılmıştır. Sürücünün daha az fiziksel çaba göstermesinin yanı sıra A&S debriyaj size MT'nizi daha iyi kontrol etme imkanı sunacak şekilde vites düşürmeyi daha yumuşak hale getirir ve arka tekerleğin kilitlenmesini önlemeye yardımcı olur.
Motor tipi
4-zamanlı, 2-silindir, Sıvı-soğutmalı, DOHC
Motor hacmi
689 cc
Çap x Strok
80,0 x 68,6 mm
Sıkıştırma oranı
11,5 : 1
Maksimum güç
9.000 dev/dak'da 54,0 kW (73,4 PS)
Maksimum tork
6.500 dev/dak'da 68,0 Nm
Yağlama
Islak karter
Debriyaj tipi
Islak, Çoklu disk
Ateşleme sistemi
TCI
Çalıştırma
Elektrik
Şanzıman
senkromeç, 6 vites
Son aktarım
Zincirli
Yakıt tüketimi
4,3 L/100 km
CO2 emission
100 g/km
Yakıt sistemi
Yakıt enjeksiyon