SAF SÜRÜŞ KEYFİ
SAF SÜRÜŞ KEYFİ
Bugün piyasadaki en popüler motosikletlerden birine bakıyorsunuz. Yamaha'nın çığır açan Hyper Naked serisini piyasaya sürmesinden bu yana geçen on yılda, 160.000'den fazla Avrupalı sürücünün tercihi MT-07 oldu. Yeni MT-07 Pure, size en saf sürüş deneyimini sunmaya hazır.
Motosikletin 690 cc CP2 motorunu çalıştırır çalıştırmaz bunun çok özel bir motosiklet olduğunu hemen anlayacaksınız. Yamaha'nın cross plane (çapraz düzlem) teknolojisi kullanılarak geliştirilen motorun asimetrik ateşleme sırası, güçlü ve doğrusal torkla heyecan verici bir hızlanma sağlarken titreşimli egzoz her sürüşte mükemmel bir ses performansı sunar.
MT-07 Pure, doğal ergonomisi sayesinde her sürücü için ideal uyumu sunar. Motosikletin kompakt boyutları, bu en çok satan Hyper Naked'in her koşulda en çevik performanslardan birini göstermesini sağlar. Heyecan verici bir sürüş deneyimiyle tüm dikkatleri üzerine çeken bu motosiklet, istediğiniz tüm özelliklere sahip olabilecek şekilde tasarlanmıştır. Hatta çok daha fazlasını sunar.
Bu çok özel bir motordur. MT-07 Pure'a asimetrik bir ateşleme sırası ve dikkat çekici bir egzoz sesi kazandıran Yamaha'nın yeni çapraz düzlem konsepti kullanılarak geliştirilen bu 690 cc 2 silindirli tasarım gerçekten de benzersiz bir karaktere sahiptir. Güçlü doğrusal torku, tüm motor devirlerinde heyecan verici hızlanma sağlarken etkileyici yakıt tasarrufu özellikleri, yüksek sürüş menzili sunarak çalıştırma maliyetlerini en aza indirmeye yardımcı olur.
MT-07 Pure'a oturur oturmaz, doğal ergonomisinin hem sportif hem de kolay ve konforlu bir sürüş deneyimi sunduğunu görebilirsiniz. Elcik, sele ve ayaklık arasındaki bağlantı, frenleme, hızlanma ve viraj alma sırasında yüksek düzeyde sürüş hakimiyeti sağlayan gelişmiş bir sürüş pozisyonu sunar.
Kolay okunan Inverted dijital ekran ve spot renkli simgelerin bulunduğu LCD gösterge, MT-07 Pure'un sürüş keyfine öncelik veren saf karakteriyle mükemmel uyum sağlar.
Motor tipi
4-zamanlı, 2-silindir, Sıvı-soğutmalı, DOHC
Motor hacmi
689 cc
Çap x Strok
80,0 x 68,6 mm
Sıkıştırma oranı
11,5 : 1
Maksimum güç
9.000 dev/dak'da 54,0 kW (73,4 PS)
Maksimum tork
6.500 dev/dak'da 68,0 Nm
Yağlama
Islak karter
Debriyaj tipi
Islak, Çoklu disk
Ateşleme sistemi
TCI
Çalıştırma
Elektrik
Şanzıman
senkromeç, 6 vites
Son aktarım
Zincirli
Yakıt tüketimi
4,3 L/100 km
CO2 emission
100 g/km
Yakıt sistemi
Yakıt enjeksiyon