UFKUN ÖTESİ SİZİN
UFKUN ÖTESİ SİZİN
Ténéré 700'ü sürerken ufkunuzu kendiniz belirleyin.
Çünkü Ténéré 700, hayatı sınırsızca yaşamanızı ve gerçek özgürlüğü hissetmenizi sağlayan bir motosiklet.
Güç ve kontrolün ideal dengesini sunan optimize edilmiş özel şanzımana sahip, yüksek torklu 690 cc 2 silindirli EU5 uyumlu motorla bu ralli tipi uzun mesafe Adventure motosikleti, toprak yol veya asfaltta çok çeşitli sürüş koşullarının üstesinden gelmek üzere üretilmiştir.
Kompakt boru şasi ve ince gövde, ayakta veya oturarak sürüşte maksimum çeviklik sağlar ve uzun hareket mesafeli süspansiyon ile tel jantlar istediğiniz yere gitmenizi garantiler. Depoyu doldurun yeter, yola hazırsınız. Ufkun Ötesi Sizin.
Motosikletle çölleri aşarken, dağ yollarını kat ederken veya otobanda ilerlerken Ténéré'nin 690 cc 2 silindirli EU5 motoru her koşula uygun gücü size anında sağlar. Güçlü doğrusal torku ve optimize edilmiş şanzımanıyla her yere giden bu hafif Adventure motosiklet her sürüş koşulunda size tam kontrol sunar.
Kendinizi zorlu arazi koşullarında bulduğunuzda Ténéré 700'ün dayanıklı, çift kızaklı boru tipi çelik şasisinin kompakt boyutlarının avantajını yaşarsınız. Kısa tekerlekler arası mesafesi ve ince gövdesi, teknik sürüş koşullarında üstün çeviklik sağlar; 240 mm yerden yükseklik ile en zorlu araziler için üretilmiştir.
Maksimum çeviklik için Ténéré 700, ister oturuyor ister ayakta sürüyor olun; düz selesi ve dar gövdesi ile ağırlık noktanızı değiştirmenizi kolaylaştırır. Rahat sürüş pozisyonu gün boyunca konfor sağlar ve 16 litrelik ince, uzun menzilli yakıt deposu her tür zeminde hassas kontrol için mükemmel diz kavrama özelliği sunar.
NIKEN GT gücünü bu benzersiz Sport Tourer için özel olarak geliştirilmiş 890 cc CP3 EU5 motordan alır. MT-09 ve TRACER 9'da kullanılan tasarıma benzer olsa da NIKEN GT'nin motoru, daha düşük devirlerde daha güçlü performans ve daha etkili motor freni sağlayan artırılmış krank mili kütlesiyle sunulur.
Motor tipi
4-zamanlı, 2-silindir, Sıvı-soğutmalı, DOHC
Motor hacmi
689 cc
Çap x Strok
80,0 x 68,6 mm
Sıkıştırma oranı
11,5 : 1
Maksimum güç
9.000 dev/dak'da 54,0 kW (73,4 PS)
Maksimum tork
6.500 dev/dak'da 68,0 Nm
Yağlama
Islak karter
Debriyaj tipi
Islak, Çoklu disk
Ateşleme sistemi
TCI
Çalıştırma
Elektrik
Şanzıman
senkromeç, 6 vites
Son aktarım
Zincirli
Yakıt tüketimi
4,3 L/100 km
CO2 emission
100 g/km
Yakıt sistemi
Yakıt enjeksiyon